سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک - آریا تل

نمایندگی آریاتل با مجموعه ای متنوع از تلفن های سانترال و بی سیم پاناسونیک در کنار کیفیت و کارایی بالای محصولات، حق انتخاب بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک - آریا تل

نمایندگی آریاتل با مجموعه ای متنوع از تلفن های سانترال و بی سیم پاناسونیک در کنار کیفیت و کارایی بالای محصولات، حق انتخاب بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

صندوق صوتی و کاربرد آن

در عصر حاضر جهت مدیریت تماس های ورودی در سازمان ها و یا شرکت ها راهکار های سنتی دیگر پاسخگو نبوده و باید به طور مدرن تری نسبت به مدیریت مشتریان اقدام کنند و باید گفت یکی از این روش ها صندوق صوتی می باشد.

دستگاه صندوق صوتی افزونه ایست جهت دستگاه سانترال پاناسونیک که توانایی ایجاد نوعی نظم به تمامی تماس ها اعم از  دریافتی، گرفتن پیغام از مشتری و صندوق صوتی اختصاصی به هر داخلی مورد نظر را ایجاد می کند به جرات میتوان عنوان کرد در فضای مدرن امروزی وجود یک ساز و کار پیشرفته  جهت مدیریت ارتباط با مراجعین و احترام به مشتریان راه اندازی تلفن گویا و صندوق صوتی از الزامات هر شرکتی بوده و بدون بهره گیری از آنها تقریبا کار بسیار مشکل خواهد بود.

طبعا با هر مجموعه بزرگی که تماس بگیرید با یک تلفن گویا مواجه می شوید و شماره داخلی مورد نظر را از شما خواهد خواست که هر عدد به عنوان  یک واحد داخلی در نظر گرفته می شود و با شماره گیری آن عدد به داخلی و یا بخش مربوطه وصل خواهید شد در حالی که در شیوه سنتی به این شکل بود که یک منشی باید کلیه امور وصل کردن تماس ها و مدیریت تماس های داخلی و یا خارج از سیستم را بر عهده داشت که عملا در فضای مدرن امروزی کاری غیر ممکن محسوب می شود. برای همین باید گفت بدون یک صندوق صوتی ارائه خدمات نوین امکان پذیر نخواهد بود! در هر سازمان یا شرکت نحوه ارائه سرویس به افراد مراجعه کننده با صندوق صوتی و داشتن سیستم‌های پاسخگویی به مشتریان (تلفن گویا) یکی از اساسی ترین عوامل رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری و پیشرفت یک سازمان می باشد.یکی دیگر از امکانات بسیار عالی صندوق صوتی گذاشتن پیام صوتی برای مخاطب مورد نظر می باشد.

صندوق صوتی

آشنایی با صندوق صوتی

مرکز پاسخگویی به تماس به طور کلی عمل کار اپراتور انسانی را در مجموعه انجام میدهد . طیف وسیعی از  مراکز پاسخگویی به تماس در دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری دسته بندی میگردد.

شرکت پاناسونیک به عنوان یک مجموعه و شرکت پیشتاز در راه اندازی روش های برقراری ارتباط در دنیا برای نخستین بار مراکز پاسخگویی به تماس را به شکل مراکزی مجزا و بدون نیاز به وابستگی با نام های تجاری KX TVM50 و KX-TVP200 شکل داد و این دو مدل را طراحی و به بازار عرضه نمود.نکته بسیار مهمی که در خصوص صندوق صوتی باید بیان کرد این است به صورت مجزا و جدا از مراکز تلفن سانترال عمل کرده و با کارتهای اپراتور گویا (DISA) که بر روی مراکز تلفن سانترال نصب میگردند کاملا متفاوت می باشند.

امکانات کلی دستگاه صندوق صوتی پاناسونیک

  • سیستم جوابگویی اتوماتیک با قابلیت اضافه کردن به زیر شاخه نامحدود
  • راه اندازی صندوق صوتی جهت کلیه کارمندان شرکت و یا سازمان و..
  • قابلیت برقراری پخش پیام های مختلف صندوق صوتی مبتنی بر شماره تماس گیرنده و زمان تماس
  • قابلیت ضبط تماسهای ورودی در صندوق صوتی تا ۴ ساعت در TVM50 و تا ۱۰۰۰ ساعت در TVM200
  • امکان هدایت تماس گیرنده در زمانی که مخاطب اشغال می باشد
  • برقراری صف انتظار برای داخلی هایی که در حال مکالمه می باشند
  • قابلیت برقراری هدایت تماس در زمان عدم پاسخگویی
  • مدیریت بهره برداری از سیستم برای کلیه پرسنل
  • قابلیت ایجاد ضبط اتوماتیک تماس در صندوق صوتی
  • قابلیت برقراری صندوق صوتی انتقادات و پیشنهادات
  • امکان قرارگیری بر روی تمامی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
  • قابلیت برقراری ضبط پیغام ها و فرستادن آن  توسط خط تلفن و یا ایمیل

امکانات KX-TVM50 پاناسونیک

سیستم پردازش صدا KX-TVM50

ظرفیت 2 تا 6 پورت

64 صندوق صوتی

حداکثر 8 ساعت زمان ضبط پیغام

کاربرد صندوق صوتی در شبکه بصورت اشتراکی

شنیدن پیام در انتظار به صندوق صوتی هدایت شده و از سرویس خودکار گویا بهره مند شود .

کاربران این امکان را دارند تا به راحتی پیغام های خود را چک کنند

به کاربر امکان این داده شده است تا مکالمه در حال انجام را تنها با فشردن یک دکمه ضبط نماید

مانیتور پیامهای دریافتی و تصمیم برای پاسخگویی یا عدم پاسخگوی

امکانات KX-TVM200 پاناسونیک

سیستم پردازش صدا KX-TVM50/TVM200

سرویس پاسخ دهی اتوماتیک ،مسیریابی خودکار تماس، اطلاع از وجود پیام جدید را ممکن ساخته و برحسب نیاز شما قابلیت سفارشی شدن را دارد .

_ ۰ تا  ۲۴ پورت و  ۱۰۲۴ صندوق صوتی

– ۱۰۰۰ ساعت زمان ضبط پیغام ( حداکثر )

– ارسال پیام الکترونیکی

– منوی پست صوتی روی صفحه نمایشگر

– سرویس مشتری

– کنترل تماس در حال انجام ( LCS )

– ضبط دو طرفه

– انتقال دو طرفه

_ صندوق صوتی

سیستم پیغام گذاری پاناسونیک امکانات های چندزبانه و کارایی بالایی را در اختیار شما می گذارد .

با توجه به موارد گفته شده می توان اذعان کرد اگر میخواهید ارتباط موثری با مشتریان و یا مراجعین خود داشته باشید و همینطور به شکل مناسب تری منابع انسانی خود را مدیریت نمایید بهتر است یک سیستم صندوق صوتی متناسب با نیاز های شرکت و یا سازمان خود تهیه کنید.

برای آشنایی بیشتر با تلفن های بی سیم پاناسونیک با ما همراه باشید.

تاریخچه ساخت تلفن سانترال

سانترال پاناسونیک

بشر از ابتدای خلقت نیاز به برقراری ارتباط به خصوص از راه دور داشت. حتما بارها شنیده‌اید افرادی که زندگی قبیله‌ای در جنگل‌ها داشتند برای رساندن منظور خود از دود کمک می‌گرفتند.

برای مشاهده محصولات سیپ ترانک کلیک کنید.

این نیاز همیشه بین انسان‌ها احساس می‌شده است. جالب است بدانید اولین تماس تلفنی دنیا در سال 1876 میلادی صورت گرفت. اما شیوه صحبت کردن با تلفن در آن زمان‌ها خیلی ابتدایی بود.

به این صورت که دو نفر همزمان نمی‌توانستند با هم صحبت کنند. بستر طراحی شده قابلیت انتقال یک پیام در لحظه را داشت. اما امروزه تماس تلفنی معنی دیگری به خود گرفته است. برای آشنایی با تاریخچه ساخت تلفن سانترال (Central Telephone) با ادامه مقاله همراه شوید.

البته امروزه تلفن سانترال پاناسونیک مدل‌های متنوعی دارد که شما می‌توانید بسته به نیاز خود، مدل مورد نظر را تهیه کنید.

بعدها پس از اختراع تلفن و فراگیر شدن این تکنولوژی در کل دنیا، نیاز به تلفن‌های سانترال احساس می‌شد. ساخت تلفن سانترال با تلفن‌های معمولی تفاوت‌هایی داشت.

این تلفن‌ها دارای دکمه‌های مجزایی برای انتقال ارتباط بودند. اما در قرن 21 با پیشرفت ساختار تلفن، شماره‌گیری به صورت دکمه‌ای ایجاد شد. این تلفن‌ها علاوه بر دکمه‌های سانترال قابلیت‌های دیگری مانند تنظیم صدا و شماره‌گیری مجدد نیز بودند.

چه نیازی به ساخت تلفن سانترال بود؟

شاید برایتان سوال پیش آید که ساخت تلفن سانترال و نیاز آن از چه زمانی احساس شد. با ورود شرکت‌های فراوان، تماس‌های تلفنی درون سازمانی یا از شرکت‌های دیگر و مشتری نیز زیاد شد. یک مثال ساده برایتان می‌زنیم.

اگر یک مشتری با شرکت شما تماس بگیرد و بخواهد با فردی در یک طبقه دیگر صحبت کند، بدون در نظر گرفتن سیستم سانترال، شما دو را دارید؛ راه اول این است که شماره فرد مورد نظر را به مشتری بدهید و از او بخواهید با این شماره تماس بگیرد. راه دوم این است که فرد مورد نظر را باخبر کنید که به اتاق شما مراجعه کند و با مشتری صحبت کند.

زمان زیادی را از دست می‌دهید. همچنین ممکن است خود شما به تلفن بی سیم پاناسونیک خود نیاز داشته باشید. این مشکل پس از مدتی برایتان دغدغه می‌شود.


سانترال پاناسونیک

در ساخت تلفن سانترال برای هر تلفن یک کد در نظر گرفته می‌شود. شما به کمک این کد در صورت لزوم انتقال تماس را انجام می‌دهید. همچنین با این سیستم شما می‌توانید تماس‌های درون سازمانی خود را به صورت رایگان داشته باشید.

مزایای ساخت تلفن سانترال

زمانی که نیاز ساختن این تلفن‌ها احساس شد، پس از به نتیجه گرفتن از ساخت آن مزایای این سیستم را به خوبی درک کردند. با داشتن این سیستم برای شرکت‌ها لازم نبود چندین خط تلفن خریداری شود.

یک خط برای تمامی کارکنان کافی بود. بدین صورت که یک خط ثابت برای کسب و کار خود خریداری می‌کردند اما برای تمامی تلفن‌ها یک کد مشخص می‌کردند.

با هر تماس ورودی به سازمان، مشتری داخلی مورد نظر خود را در ادامه شماره ثابت، شماره‌گیری می‌کرد و انتقال تماس به فرد مربوطه صورت می‌گرفت. به همین سادگی از شر حجم انبوهی از سیم‌های تلفن و هزینه‌های خریداری راحت می‌شدند.

این تلفن‌ها در دو نوع کم ظرفیت و پر ظرفیت تولید می‌شوند. نوع کم ظرفیت آن برای شرکت‌های با تعداد محدود کارمند مناسب است. برای مثال تا حدود 8 کد برای تلفن‌ها می‌توان مشخص کرد. اما اگر کسب و کار شما بیش از این تعداد کارمند دارد شما باید نوع پر ظرفیت آن را انتخاب کنید.

اما این تکنولوژی یک مزیت بسیار خوب دیگر هم دارد. در گذشته برای انتقال خط باید یک اپراتور که بر همه کدها تسلط داشت منتظر تماس می‌ماند و پس از تماس گیرنده درخواست می‌کرد کد مورد نظر خود را اعلام کند.

سپس اپراتور مراحل انتقال تماس به کد اعلام شده را پشت سر می‌گذاشت. اما امروزه این سیستم دارای تلفن گویاست. با برقراری تماس، مشتری صحبت‌های تلفن گویا را می‌شنود و با آن راهنمایی تماس خود را برقرار می‌کند.