سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک - آریا تل

نمایندگی آریاتل با مجموعه ای متنوع از تلفن های سانترال و بی سیم پاناسونیک در کنار کیفیت و کارایی بالای محصولات، حق انتخاب بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک - آریا تل

نمایندگی آریاتل با مجموعه ای متنوع از تلفن های سانترال و بی سیم پاناسونیک در کنار کیفیت و کارایی بالای محصولات، حق انتخاب بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

سیستم پاناسونیک KX-TES824

سیستم پاناسونیک


سیستم پاناسونیک KX-TES824 شما یک بخش جدایی ناپذیر از سازمان شما و ابزار اصلی شما در ارتباطات برای مکالمه صوتی است.

این مرکز تلفن، لینک اصلی شما به کسب و کارتان و ارتباط با شرکا، مشتریان، تامین کنندگان، کارمندان، همکاران،دوستان و حتی اعضای خانواده است.

پاناسونیک KX-TES824 یک سیستم پیشرفته Hybrid PBX  است که می تواند به طور موثر از همه نیازهای ارتباطی شخصی و کسب و کار شما پشتیبانی کند.

سیستم پاناسونیک

امکانات سخت افزاری پاناسونیک KX-TES824

سانترال پاناسونیک به شما انعطاف پذیری بی سابقه ای ارائه می دهد که عبارتند از:
– این سیستم از سه خط (CO) و 8 پورت گسترش خارجی پشتیبانی می کند.

– همه امکانات با کارت های اختیاری از پیش ساخته شده و آماده است، بنابراین شما می توانید به راحتی با خارج کردن سیستم از جعبه، از آن استفاده کنید.

– همزمان که نیازهای سازمان شما رشد می کنند، شما به سادگی می توانید ظرفیت را تا 8  خط خارجی (CO) و 24 پورت گسترش*  افزایش دهید
* پورت گسترش ، پورت هایی هستند که برای خطوط تلفن تک خطی استفاده می شوند.
– این سیستم ویژگی هایی را فراهم می کند که می تواند پیچیده ترین خواسته های کاربران آگاه پر هزینه را برآورده سازد.
– شما می توانید حتی انواع مختلفی از وسایل ارتباطی را نیز به پاناسونیک KX-TES824 متصل کنید به عنوان مثال تلفن های بی سیم، ماشین های پاسخگو، کامپیوتر، مودم ها، تایید کننده کارت اعتباری، دستگاه های فکس و هر دستگاه دیگر که با خطوط تلفن معمولی کار می کند.

مدیریت اقتصادی هزینه ها توسط پاناسونیک KX-TES824

سیستم پاناسونیک KX-TES824 یک سیستم ساده با برنامه نویسی آسان و  تعمیر و نگهداری آسان است. امکانات قدرتمند این سیستم عبارتند از:

سه سطح دریافت خودکار با هدایت تماس
– ترافیک تماس اپراتور را کاهش می دهد
– دارای پیام های چند سطحیپاناسونیک KX-TES824 از سیستم دسترسی مستقیم به داخل سیستم (DISA) پشتیبانی می کند.

این قابلیت اجازه می دهد تماس گیرنده خارجی بدون رفتن از طریق یک اپراتور با شماره داخلی مورد نظر خود ارتباط پیدا کند.
خدمات پیام کوتاه
به طور فزاینده ای برای ارسال پیام های متنی اس ام اس و پیام های مقرون به صرفه بین خط ثابت و تلفن همراه کارایی دارد..
پیام داخلی ساخته شده (BV)

بدون اضافه کردن یک سیستم پست صوتی جداگانه. کارت پیام تضمین می کند که زمانی که شما در دسترس نیستید، هیچ تماس مهمی را از دست نخواهید داد.
نمایش شناسه تماس گیرنده در SLT و APT
این سیستم با سرویس Caller ID سازگار است، که اجازه می دهد یک کاربر اطلاعات تماس گیرنده را قبل از پاسخ دادن به یک تماس ببیند.
 گزارش فعالیت های تماس

سیستم پاناسونیک
ضبط اطلاعات پیام ایستگاه (SMDR)
سیستم سانترال پاناسونیک KX-TES824 می تواند اطلاعات دقیق تماس را ضبط یا چاپ کند به عنوان مثال تاریخ، زمان، شماره فرمت، شماره تماس ورودی، مدت زمان و غیره
سوابق SMDR می تواند با بهره وری و استفاده از سیستم تلفن به شما کمک می کند به طور موثر هزینه تماس، کارکنان را مدیریت کنید..
تماس اضطراری
شما می توانید 5 شماره تماس اضطراری را ذخیره کنید که می تواند محدودیت های تماس را لغو کند. هنگام برقراری یک تماس اضطراری به ارگان هایی مانند پلیس، آتش نشانی، آمبولانس و غیره
مانیتور اتاق
یک تلفن یا تلفن اختصاصی آنالوگ می تواند به عنوان مانیتور اتاق استفاده شود. این ویژگی برای نظارت کردن اتاق کودک یا سالخورده یا برای مقاصد امنیتی مفید است.
محدود کردن شماره گیری تماس ها
سیستم را می توان برنامه ریزی کرد تا خروجی غیر مجاز را ممنوع کند. برنامه های خاصی برای محدود کردن و شماره گیری تماس های تلفنی راه دور برخی از کدهای منطقه خاص / تبدیل کد ها،  وجود دارد.

پاناسونیک KX-TES824 با بسیاری از ویژگی های ایده آل بسته بندی شده و برای یک کسب و کار کوچک و یا سازمان یا خانه هایی که نیاز به یک سیستم انعطاف پذیر با سانترال کم ظرفیت و با درجه بالایی از پیچیدگی دارند، بسیار مناسب است.

کارت پاور پاناسونیک مدل KX-TDA0103

 

کارت پاور پاناسونیک

مشخصات فنی کارت پاور پاناسونیک مدل KX-TDA0103

  • واحد منبع تغذیه
  • ورودی (Input): ۱۰۰-۱۳۰ ولت / ۲۰۰-۲۴۰ ولت ~ ۵.۱ آمپر / ۲.۵۵ آمپر، ۵۰/۶۰ هرتز
  • خروجی (Output):

+۴۱ ولت= ۴.۵ آمپر

+۱۵ ولت = ۳.۲ آمپر

+۳۰ ولت= ۰.۷۳ آمپر

+۱۵VPT= ۱۵.۴ آمپر

+۴۰ ولت = ۰.۴ آمپر (باتری)

۲۷۹ وات/۲۹۵ وات

توضیحات:

کمپانی پاناسونیک در راستای تامین نیاز تجهیزات جانبی مخصوص سانترال پاناسونیک بی عیب و نقص خود، کارت پاور مدل KX-TDA0103 را تولید کرده است. این کارت پاور قدرتمند از نوع L  می باشد.( L-Type Power Supply).

کارت پاور پاناسونیک

منبع تغذیه نوع L

نوع L به Plug آن اشاره دارد که این نوع بیشتر در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار می گیرد و به آن استاندارد grounded plug یا سوکت می گویند. دو سبک متفاوت از نوع نرخ بندی Plug نوع L که در پاور پاناسونیک مدل KX-TDA0103  مورد استفاده قرار گرفته است، وجود دارد که یکی در 10 amps نرخ بندی شده و دیگری در 16 amps که آنها در اصطلاح ارتباط قطر و فضایی که اشغال می کنند متفاوت هستند و بنابراین به نوعی می توان گفت که از این لحاظ با هم سازگاری ندارند.

سبک نرخ بندی 10 amps:

10 amps دارای دو پین می باشد که هر کدام 4 میلی متر قطر دارند و19 میلی متر طول آن ها اندازه گیری شده است در حالی که یک پین گرند (انتقال برق اضافه به زمین که کاربرد آن خارج کردن برق اضافه از روی بدنه دستگاه و سایر قسمت های آن می باشد.) در بین خط قرار گیری پین ها قرار دارد که ارتفاع این پین خنثی کننده نیز ۱۹ میلی متر اندازه گیری شده است. فاصله بین مراکز هر یک از دو پایه بیرونی و مرکز پین زمین یا خنثی 9.5 میلی متر می باشد. که سبک سوکت 10 amps پلاگ های نوع C را نیز می پذیرند.

کارت پاور پاناسونیک

سبک نرخ بندی 16 amps:

ورژن 16 پین آن دو پین به قطر 5 میلی متر دارد و طول هر کدام از این پین ها حدود 19 میلی متر اندازه گیری شده است. در مرکز خط قرار گیری پین ها و پین خنثی و یا پین زمین که همان طور که توضیح داده شد جهت خروج برق اضافی از بدنهء دستگاه استفاده کننده تعبیه شده است فضایی حدود 26 میلی متر از هم فاصله دارند. فاصلهء بین هر از پین ها نسبت به پین مرکزی که درواقع پین خنثی می باشد فضایی حدود 13 میلی متر است. از آن جایی که هر دو plugها متقارن هستند، آن ها را می توان از هر دو جهت وارد کرد به این معنی که این دو ورژن از نوع L غیر قطعی هستند.

روی کارت پاور پاناسونیک مدل KX-TDA0103 نوع L، یک پلاگ بزرگ جهت تامین برق سیستم سانترالی که روی آن نصب می شود طراحی شده است (Large plug in system power supply). کارت پاور پاناسونیک مدل KX-TDA0103 نوع L، مخصوص مدل های TDA200 و TDA600 از سری پر کاربرد TDA و مدل های TDE200 و TDE600 از سری های کامل TDE طراحی شده است. کارت پاور پاناسونیک مدل KX-TDA0103 نوع L، با ایمنی کلاس یک سازگار می باشد. (Safety Class 1 compliant). بیشترین ضریب توان آن 512 می باشد. (Maximum Power factor 512). مشخصهء فنی آن PSU-L است. در ادامه از تلفن های بی سیم پاناسونیک بیشتر بدانید.

کارت سانترال KX-TDA0181

 

کارت سنترال

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دستگاه سانترال مانند یک مرکز مخابرات کوچک می باشد که در اختیار شما قرار می گیرد. دستگاه سانترال که با علامت اختصاریPBX  نیز شناخته می شود، برای ایجاد شبکه اختصاصی در درون یک مجموعه  به تناسب امکانات، مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه کار سانترال به این صورت است که دستگاه سانترال با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط تلفن شهری در درون یک مجموعه، امکان استفاده جهت ارتباط با تمامی خطوط داخلی آن مجموعه، با قابلیت تنظیم محدودیت ها و امکانات خاص، را فراهم می کند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با کارت سانترال KX-TDA0181 بیشتر آشنا سازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کارت سنترال

معرفی کارت سانترال KX-TDA0181

کارت سانترال KX-TDA0181 ساخت کشور ژاپن بوده و در سال 2014 توسط کمپانی مشهور پاناسونیک طراحی اولیه انجام شده و به بازارهای جهانی عرضه شده است. این کارت دارای خط شهری ۱۶ پورت – LCOT 16 می باشد و این 16 کانال جهت ارتباط داخلی در مجموعه می تواند در نظر گرفته شود. همچنین این 16 کانال بصورت آنالوگ نیز می تواند جهت برقراری ارتباط درون مجموعه بکار گیری شود.

کارت سانترال مدل KX-TDA0181 سازگار با دستگاه های پاناسونیک بوده و قابلیت نصب و راه اندازی سریع بر روی تمامی سیستم های سانترال را دارد.

همچنین از ویژگی های برتر کارت سانترال مدل KX-TDA0181 می توان به افزایش تعداد ورودی شهری انالوگ و سازگار با تمامی تلفن های آنالوگ و… اشاره کرد.

کارت سانترال مدل KX-TDA0181 وظیفه اصلی اش افزودن 16 پورت ارتباطی جهت اضافه کردن خطوط شهری بیشتر به دستگاه سانترال می باشد.

کارت سانترال مدل KX-TDA0181 از طریق بکارگیری سیستم VOIP قادر به افزایش مراکز سانترال های پاناسونیک جهت ایجاد امکان ارتباط با خطوط داخلی و شهری بیشتر، می باشد که ارتباط با شبکه از طریق پورت RJ45 می تواند برقرار شود.

ویژگی های کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA0181

کارت سانترال KX-TDA0181 قابلیت نصب بر روی انواع سانترال های پر ظرفیت و دیجیتال شرکت پاناسونیک را دارد. سانترال هایی چون KX-TDA100 و سانترال KX-TDA200 همچنین با سانترال های پر ظرفیت تحت شبکه پاناسونیک نیز سازگاری کاملی دارد. از سانترال های پر ظرفیت تحت شبکه که قابلیت نصب و راه اندازی این کارت را دارند می توان به سانترال دیجیتال KX-TDE100 و سانترال دیجیتال KX-TDE200 اشاره کرد.

از دیگر مزایای سانترال های دیجیتال پاناسونیک می توان به پشتیبانی یک اپراتور از چندین خطوط شهری و یا امکان استفاده از اپراتور گویای DISA اشاره کرد.

از معایب اصلی کارت سانترال KX-TDA0181 این است که مجهز به کارت کالر آیدی نمی باشد. جهت استفاده از کارت کالر آیدی باید هزینه جداگانه ای پرداخت کرد و کارت کالر آیدی پاناسونیک مدل KX-TDA0193 را خریداری کرد.

همچنین این کارت در مقایسه با مدل های قبلی، عملکردی مناسب داشته است. به این دلیل که در صورت افزایش در تعداد خطوط داخلی، می توان با استفاده از کارت سانترال مدل KX-TDA0181، خطوط بیشتری را با فضای اشغالی یکسانی، پشتیبانی کرد.

کارت سانترال مدل KX-TDA0181 با قابلیت پشتیبانی از 16 پورت شهری برای سانترال های پاناسونیک TDA و TDE بسیار پر کاربرد و ضروری جهت افزایش در تعداد خطوط ارتباطی می باشد.